2017. július 20., csütörtök

Až na ponožky mám všetko nové, zveril sa plzeňský gólman Machovský

"Až na ponožky mám všetko nové, takže tie prvé dni sú veľmi ťažké. Bolí ma všetko, korčule sú najhoršie, členky mám otlačené a k tomu tie nové betóny. Ale to sa poddá, budúci týždeň už bude všetko v pohode, "zveril sa 21-ročný odchovanec Opavy, ktorý v Plzni začne tretiu sezónu.

Po odchode skúseného Lukáša Mensator navyše ako jednoznačná jednotka bet 365 tímu. Za chrbtom má teraz "len" rovnako starého parťáka Patrika Polívku a drvivá porcie zápasov v lige tak bude visieť na ňom. "To neznamená, že niečo budem meniť.Možno sa budem ešte viac sústrediť a čo najlepšie regenerovať, aby zdravie vydržalo, "uvažoval Machovský.

Budúci týždeň ho spolu s ďalšími plzeňským spoluhr áčmi Jeřábkom a Schleissem čaká aj úvodný kemp slovenskej reprezentácie pod novým koučom Vladimírom Vůjtka. A gólman sa do Jihlavy veľa teší.

"Pozvánka ma prekvapila aj potešila zároveň.


Zraz bet365 reprezentácie je vždy pocta a kto sa tam objaví, snaží sa odviesť maximum.Tak to beriem aj ja a urobím všetko pre to, aby som sa posunul zase niekam ďalej, "hovorí brankár, ktorý v minulosti štartoval na svetových šampionátoch osemnásťročných aj dvadsaťročných a na jar si pripísal tiež premiérový štart za dospelú reprezentáciu. bet365 bonus

Letné zraz národného tímu Machovský zažil už vlani. "Tá záťaž bude veľká, čo je pred štartom sezóny ideálne. Do ostrých zápasov už potom idete v nejakom rytme. "

Tím Škody sa na ľade domácej Home Monitoring Areny pripravuje od pondelka, budúci týždeň už má na programe dva prípravné zápasy - v utorok s Kladnom a vo štvrtok s Českými Budějovicami.

"S Červenou Pejcharem (koučom bet365 stavky brankárov, pozn.aut.) sme sa dohovorili, že prvý týždeň góly na tréningu počítať nebudeme, to je plus, "pousmial sa Machovský. "Ale na tie prvé dni to zatiaľ nie je úplne zlé. Vždy sa po suchej príprave na ľad tešíte. Konečne robíte, čo vás baví. "

Silu plzenského tímu zatiaľ gólman príliš odhadovať nechce. "Odišli nám veľké opory. Partia vyzerá veľa dobre, ale máme mladý tím a určite ešte musíme zohnať kvalitného a skúseného hráča. Avšak pre mňa všetko zostáva rovnaké. Ja sa sústredím na seba a keď budem chytať puky, bude to najlepšie. "

bet365 mobil

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése