2017. július 21., péntek

Knápková oslavuje v Poznani piatej európskej zlato, Synek skončil druhý

Tridsaťštyriročná česká reprezentantka ovládla skif na ME tretíkrát za sebou a hoci vyrazila voľnejšie, nakoniec porazila druhú Jeannine Gmelinovou zo Švajčiarska o takmer dve sekundy.

"Je to skvelé, ani som nedúfala, že by to mohlo tak bezchybne klapnúť. Súperky to strašne napálil a odišli mi, takže som si hovorila, že je stratený nielen titul, ale aj medaily. Lenže ony potom prežila, "radovala sa zverenkyne trénera Tomáša Kacovského.

O hetrik a celkovo piaty titul usiloval aj Ondřej Synek, ktorý však rovnako ako v semifinále prehral s Damir Martinom z Chorvátska. "Damir išiel dnes moc rýchlo. Ja ešte nie som v ideálnej forme. Najdôležitejším pretekmi však bude majstrovstvá sveta, "citoval Synka web Medzinárodnej veslárske federácie.Spomínaný šampionát sa uskutoční až na prelome augusta a septembra vo Francúzsku.

Úradujúci majster sveta začal podobne ako Knápková pomalšie a na prvom medzičase figuroval na štvrtej priečke. Na kilometri bol už druhý, ale Martina predbehnúť nedokázal. Chorvátsky skifár naopak 500 metrov pred cieľom zvýšil frekvenciu a suverénne si došiel pre zlato. Synček musel ešte odrážať atak nakoniec tretieho Nora Olafa Tufteho.

"Od začiatku sezóny to nie je ono. Nemôžem sa do toho poriadne dostať, chýba mi iskra a to sa prejavilo aj dnes, "priznal Synek. "V závere sme bol tuhý a asi aj zlomený. Nie je to ono, čo som jazdil posledné roky. Budem musieť pritlačiť.


"

Vo finále sa v Poznani predstavili ešte dve česk é posádky.Lukáš Helešic a Jakub Podrazil obsadili v dvojke bez stavkovanie online kormidelníka štvrté miesto. Z víťazstva sa radovali favorizovaní Briti Matt Langridge a James Foad. Dvojskif David Jirka, Michal Plocek bol šiesty.

VB finále sa predstavilo celkom osem slovenských lodí a hneď tri z nich svoje účinkovanie v Poľsku zakončili víťazstvom.

Celkovo siedme stavky online miesto tak obsadili Kateřina Kopecká a Martina Stillerovej na dvojke bez kormidelníci, dvojskif ľahkých váh Ondřej Vetešník, Jan Vetešník a štvorka bez kormidelníka ľahkých váh Michael Humpolec, Jiří Kopáč, Miroslav Vraštil ml., Ján Hájek.

stavky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése