2017. július 20., csütörtök

Nahrávač, to je šialený post, povzdychol si budějovický Hrab

"Tréneri ma mali skôr smerovať na iný post, ale…Jeden z nich si v Ústí nad Labem zaumienil, že vychová vysokého nahrávača, a preto nahrávam," povedal. "Som za to rád, aj keď niekedy premýšľam, že by bolo jednoduchšie hrať smečiar alebo účko, pretože je to jednoduchšie."

To je tiež dôvod, prečo si s chuťou, keď má možnosť, v stretnutí aj zasmečuje. Hrab tvrdí, že nahrávač je šialený post. "Musíte mať v hlave toľko vecí…"

bet 365 Trebárs?

"Musíte bet365 sa sústrediť nielen na samotnú nahrávku, ale aj na ďalšie herné činnosti. Predovšetkým stále myslíte na to, že druhý balón bet365 bonus je váš. Keď to ako ostatní hráči v hlave nemáte, hrá sa vám v poli lepšie, pretože na ten druhý balon nemusíte štartovať.Lepšie sa vám blokuje, pretože nahrávač je hneď v strehu, pretože už zase ide nahrať, keď lopta blokom treba stanicou. Vo všetkom je to zložitejšie. "

A čo je najhoršie?

" Ten tlak. Prehráte zápas a môže za to nahrávač. Vyhráte ho a hrdinom je ten, kto dal najviac bodov.


Tak to chodí. "

U nahrávacie sú navyše najviac vidieť chyby. S tým Filip Hrab súhlasí. "Keď zle nahráte, je to vaša vina. Nahráte dobre a smečiar loptu nezloží, tak koľkokrát aj to je vaša vina. "

Hrab priznáva, že má obdobie, kedy si hovorieva:" Ja blbec, že ​​som nehral radšej niečo iné. "Hneď však dodá va, že to býva v čase, keď sa nedarí, kedy je na tom horšie psychicky.Za sebou má aj zložité obdobie v národnom mužstve.

"Do tímu sa vrátili dvaja Bomber Konečný sa stokrát, takže bolo ťažké sa s nimi zohrať. Navyše predtým som s nimi v podstate nehral. Bol som pod veľkým tlakom, aby som im vyhovel, pretože to sú osobnosti zvyknuté hrať s top nahrávači na svete. "

Filip Hrab pripúšťa, že mu trvá dlhšie zohrať sa s novými hráčmi. "Kým neprídem na to, ako im najlepšie vyhovieť," dodal.Navyše v úvode Svetovej ligy tréner Zdeněk Šmejkal vytvoril dvojice nahrávač - univerzál. "Na tom trojtýždňovom výjazde tak hral s Honzom stokrát hlavne Kuba Janouch as Davidom Konečným ja."

Lenže Konečný pri terajších dueloch doma dostal voľno.

"V tom poslednom zápase vonku vo Francúzsku som sa s Davidom už tak nejako chytil, ale keď odišiel, tak som musel začať zase nanovo s Honzom. Minul e s Kóreou nám to už ale išlo dobre, tak dúfam, že v tom budeme pokračovať aj bet365 mobil proti Japoncom. "

Hrab si želá, aby súhra fungovala predovšetkým na septembrovom majstrovstvách Európy. "Verím, že tu súhru ešte vypilujeme, že to bude, ako má byť.Máme na to stále ešte dosť času. "

bet365 stavky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése